Tekst łatwy do czytania (ETR)
Jesteśmy przychodnią Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ).
O Wasze zdrowie i bezpieczeństwo dbają lekarze interniści , pediatrzy, położne oraz pielęgniarki.
Nasza przychodnia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 18:00.
Do przychodni prowadzą 2 wejścia , przed jednym znajduje się podjazd dla osób na wózku.
Po wejściu jest rejestracja. Rejestracja pomaga we wszystkich sprawach. Doradza. Kieruje do właściwego miejsca.
Przychodnia jest dwóch kondygnacjach na każdą z nich wjedziesz windą która znajduje się wewnątrz budynku.
Posiadamy :
gabinet zabiegowy wykonuje drobne zabiegi i zastrzyki, pomiary ciśnienia, pomiar cukru we krwi, badanie EKG.
gabinet pielęgniarki znajdziesz tu pomoc pielęgniarską. Świadczenia dotyczą osób zdrowych i chorych (niezależnie od płci i wieku). Pielęgniarka może też przyjść do domu, jak jest się bardzo chorym.
gabinet położnej pomaga kobietom w ciąży i noworodkom. Położna może przyjść do domu.
punkt szczepień szczepi dzieci i dorosłych
punkt pobrań krwi jest czynny w poniedziałki, środy oraz piątki w godzinach od 08:00 - 9:30.
W przychodni można poruszać się z psem Asystującym.
Nasze gabinety wyposażone są w sprzęt typu kozetki, fotele ginekologiczne elektrycznie regulowany dostosowany do obsługi osób z niepełnosprawnościami.
Na parkingu z prawej strony budynku przy ulicy Klasztornej znajduje się 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Miejsca parkingowe oznaczone są na niebiesko.
